opepp

Jag är så otroligt opepp att det finns inte. VILL INTE! Sitter i skolans bibliotek och fördriver tid. Vi börjar 09:25 vilket är om typ en timme. Jag vill verkligen inte vara här. Vill hem! Sova! Göra ingenting! Typ.

Eftersom jag inte fick iväg något schema för den här veckan igår så postar jag den idag. Har dock ingen kalender i närheten så kan bli lite fel.

This Week:
Måndag:
Skoooooooooooooooooooooooooola.
Tisdag: Skoola. Första jokersläppet!
Onsdag:
Malena Ernman 39 år! Sen var det något mer som jag just nu har glömt..
Torsdag: Velvet 34 år! Utv samtal.
Fredag: Typ Mediakunskapsprov.
Lördag: Absolut ingenting
Söndag: Absolut ingenting.

Åh gud. Jag vill bara skrika. VILL. INTE. VARA. HÄR.



Kommentarer
Postat av: Bonnie

JAG.ÄR.MED.DIG.DÄR.

SCCREEEAAAM!!

2009-11-02 @ 18:38:27
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0