Tillsammans Genom 2010

För någon månad sedan föreslog Bonnie att vi skulle åka till Turkiet nästa sommar. Hela Glada Gänget. Tyvärr var det ingen som direkt nappade utan de flesta tyckte att "det händer ju så mycket roligt i Sverige" vilket jag såklart respekterar. Jag däremot nappade och hoppas bara att jag ska få ihop pengarna som krävs. Jag känner att allt det här "roliga som händer i Sverige" har man gjort förut. Mer än en gång. Jag vill uppleva något nytt. Få nya upplevelser. Se mig om i världen. Dessutom fyller jag 18 nästa år och vill fira det hela året. Med alla nära och kära.

Dessutom har jag länge funderat på att byta efternamn. Andersson är för anonymt för att vara jag. Alla heter det. Jag är bergis på att alla som läser detta känner minst tre stycken med det efternamnet. Bonnie kommer även hon att byta namn. Andranamn i detta fallet. Ta bort ett namn och dit med ett nytt.

Sedan länge har jag velat ha en tatuering på handleden. Ikväll bestämde jag och B att i sommar då gör vi det. Tillsammans.

2010 ska bli en ren jävla fest.


Bon y moi 2006-2009. 14,15,16 & 17 år.


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Tatuering, Namnbyte och utlandsresa. Känns som en fulländad 18års-grej! I LIKE IT! :-D

2009-11-02 @ 21:04:05
URL: http://bonnietyra.blogg.se/
Postat av: PeterDeluxe

Trevlig när jag löst namn byte så fick jag upp Sara Lundstedt (Okey hadde Andreas i baktanken oxå)



Hoppas vi ses på vägarna i Sommaren 2010.

2009-11-02 @ 22:08:34
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad härligt med resa, det gör ni rätt i! Efternamnsgrejen gillar jag, blivit så van på FB ;)

Jag har ju en del yngre kompisar som velat tatuera sig och jag brukar rekommendera dem att göra slag i saken först när man ser sig själv som vuxen, för att kunna stå för det man tatuerar hela livet. Men ni har ju fram till sommaren (var det väl?) på er att känna efter om det är rätt så go for it. Sen, som jag sa till Belle när hon gjorde sin handledstatuering, är det lite synd att köra på ett trendställe (som ju handleden är sedan ett tag) - det riskerar att bli svanktatuering-feel om några år... Ett tips är jag göra som B gjorde och tatuera några centimeter upp så den går att dölja vid specifika tillfällen och samtidigt känna sig extra unik? Usch vad tantig jag låter nu haha.. Är dock glad för er skull ska ni veta!!!! Pussågull!

2009-11-03 @ 11:47:11
URL: http://sonnvik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0