I'm alive!

Tro det eller ej men jag lever faktiskt! Jag har bara inte riktigt haft tid eller ork att ens logga in på blogg.se. Men nu är jag här! Dagen kan samanfattas med att förmiddagen stavades kanelbullar, eftermiddagen The Sims 3 och kvällen Privileged (favoritprogram!)

Nu är det bara dusch kvar innan jag ska hoppa ner i sängen och sussa så sött. Har ingen som helst lust med skola imorgon så därför är det lika bra att jag går och lägger mig typ direkt.

Nästa vecka ser ut såhär:
Måndag: Träna/möte med sjukgymnasten på morgonen. Skola hela dagen lång och stan efter det för att inhandla ett födelsedagskort!
Tisdag: Gynning fyller 31! Grattis! Antagligen redovisa muntligt på svenskan. SKICKA KORTET!
Onsdag: Charlotte fyller 35! Hurra! Hurra! Kort dag i skolan (Tack gud!)
Torsdag: Det är helt tomt på torsdagen i min kalender. ehehe. Typ träna med mamma kanske.
Fredag: Skola. Skola. Skola. Klassfest hos Janna på kvällen! Åka till pappa!
Lördag: Typ umgås med min kära far. Kanskekanskekanske ny mobil. ;)
Söndag: Absolut ingenting inplanerat!

Utöver detta ska jag någon gång denna veckan skicka iväg ett brev, köpa en bok, betala mellobiljetten och köpa tågbiljetter till och från Sthlm x2 och plugga en jävla massa. Heja! Heja! Någonting säger mig att jag kommer vara grymt mycket fattigare nästa söndag.

Nu - Duschen!


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Jag kommer också vara ruinerad nästa söndag. Ska vi typ... bilda klubb?!

2009-10-04 @ 23:52:15
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0