Nästa veckas planer!

Så var det återigen söndag. Känns inte som att jag gör något annat än skriver den frasen. Söndag. Söndag. Söndag. Jag är så otroligt trött så jag ska bara skriva det här inlägget, packa upp mina grejer och sen ska jag gå och lägga mig. Planerar att vara i säng innan åtta så jag får sova ut ordentligt.

Nästa vecka ser ut såhär:
Måndag:
Biljetterna till Mello 2010 släpps! Träna innan skolan.
Tisdag: Ingenting skrivet i kalendern men jag är nästan säker på att det är något med svenskan.
Onsdag: Kort dag i skolan! Ingen extramatte.
Torsdag: Hell fyller 17 år!
Fredag: Stor historiainlämning! Matteprov ekvationer! H Ö S T L O V ! Klassfest hos Jeff.
Lördag: 90 års kalas i Berwaldhallen! Finally! Malena & Charlotte står på scen och jag ska dit med fina vänner! <3
Söndag: Bio med gänget i Sthlm och sen åker jag och Mika hem till mig!

wow, jag kommer längta till lördag hela veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0