Sääääälen

Ligger nerbäddad i min säng på nedervåningen i min kära brors hus. Det är så tyst utanför (och iofs inne också) att man nästan blir rädd. Jag befinner mig alltså i Sälen som har kommit att bli av mitt andra hem. Jag älskar verkligen att vara här. Oftast. Det kan ibland bli lite långtråkigt men man får göra det bästa av situationen. Nu, innan skidsäsongen har kommit igång är det ju relativt dött här men vi brukar alltid hitta på något att göra.

Något som är mindre kul är att jag är typ helt isolerad. Eftersom min mobil inte fungerar så kan jag inte kontakta folk på annat sätt än via nätet och folk kan inte heller kontakta mig. Jag är ju totalt beroende av min mobil och har nu varit utan sedan i tisdag. Jag kommer lätt bli galen.

Nä, nu är det "så länge vi båda andas" som gäller innan jag släcker lampan och påbörjar min dejt med john blund.


Bild tagen under en promenad i byn förra hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0