Onsdag

Har precis kollat på IDOL (heja Cam!) och innan dess hade vi Zoomöte. Heja oss och våra planer! Mello 2010 blir nog helt looooooovely! Annars har dagen rullat på som den alltid gör. Vi var på en föreläsning i på eftermiddagen. Den var riktigt riktigt najs! Johanna Koljonen och Oskar Hanska föreläste. Riktigt bra båda två! Jag, Bisse & Moa drog ner på stan (om man nu kan kalla det stan) efteråt. Jag köpte en ny foundation. :-)

Nu till dagens problem som faktiskt ger mig så mycket panik att jag inte vet vad. Jag har biljett till de två sista inspelningarna av Dagens man, där Gynning är programledare, på fredag. Grejen är den att jag har ingenstans att sova och sista tåget hem går tio över tio. Då är inte inspelningen klar. Så, som det ser ut nu har jag två val. Antingen så får jag strunta i att åka (vilket inte känns rätt, jag vill inte missa Gynning när jag ändå har biljetter) eller så får jag vandra runt i Sthlm hela natten. Vilket inte heller känns helt rätt. Så ja, jag är lite uppgiven just nu.

Nu är det iallafall dags att sova.

Nightie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0