Tisdag

Vad finns att berätta om min tisdag? Jag var i skolan. Fick ont i huvudet och åkte hem från sista lektionen. Jag var hos sjukgymnasten igår och han kollade min nacke. Så nu har jag kollat både ryggen och nacken. Jag ska börja träna i deras gym för att bygga upp ryggen. Så efter det var jag på linsträning. Så nu har jag mina linser här hemma. Ska ha dem i en vecka så ska jag på återkoll sen. Jag hade dem dock inte idag. Ska bara ha dem 4/5 timmar om dagen första veckan och jag måste ta av dem i skolan då. Det orkar jag inte. Men vi får se hur jag gör imorgon.. :-)

Nu sitter jag och slökollar på Andra Avenyn. Sen blir det bums i säng. Skola imorgon!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Helt seriöst, jag tycker lite synd om dig. Om du kommer ha det lika krångligt som jag hade det med mina liser i början. Jag stod typ 1 timme och försökte få i dom. Gaah.

Lycka till! ;) :D

2009-09-22 @ 21:44:56
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Annika

Jennie: ja tog oxå på mej en timme typ i början xD nu går dt i bara farten xD good luck sara! ;)

2009-09-22 @ 22:05:44
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0