Moooorning!

Godmorgon!

När jag kollade ut genom fönstret imorse var det grått, grått och lite mer grått. Så himla trist! Men kanske bra? Då får man ju andledning till att vara inne. ;)

Idag ska jag skicka iväg lite mail som jag dragit på alldeles för länge, filma en grej och försöka mig på att plugga lite. Måste göra lite historia tror jag. Eller Samhällskunskap. Eller Svenska. Eller Idrott. Ja, jag har ju iallafall att välja på. Just därför borde jag nog plugga lite.

Ikväll ska jag iväg till Sandra och käka med några kompisar! Ser verkligen fram emot det! Vi ska käka, snacka och antagligen också spela spel! Det blir kul! :-D

Time to get started!


Ego alldeles omejkad alldeles nyss.

Kommentarer
Postat av: Bonnie

sounds lövely!

2010-04-09 @ 11:59:45
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0