Shooooooooooes!

Skoshoppingen gick bra och jag åkte hem från Eskilstuna med ett par nya vårskor. I slutet på våren/början på sommaren ska jag dock investera i ett par converse igen. Kan inte leva utan dem!

Denna gång blev dock ett par sådana här:


Din Sko, 299 kr.

men jag såg suktade också lite efter dessa:


Din sko, 399 Kr.

Sååå skönt att inte behöva tänka på att jag måste upp tidigt imorgon! Lov! Lov! Lov! Måste ju plugga lite imorgon men förutom det och en telefondate med Micke så har jag hela dagen framför mig. Alldeles underbart!


ett egopic är ett måste!

laaaaaaaaaaaater!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Du passar faktiskt i de där! Snögg i håret varu också! Och i löve the shuuuus!

2010-04-05 @ 22:50:03
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0