Sunshine!

Är det inte härligt när solen lyser? Man blir så glad! Idag har jag & pappa inte gjort så mycket. Övningskört lite, ätit glass och bara tagit det lungt. Imorgon hade vi tänkt ta oss en tur till Eskilstuna så att jag kan införskaffa ett par nya vårskor. Mina converse är så trasiga och fula att dem helt enkelt inte känns fräscha längre. Dem känns mer höst än vår och det funkar ju inte. Så jag ska se om jag kan hitta några billiga skor att ersätta dem med så får det bli converse lite senare i vår. :-)

Bara för att jag har påsklov bjuder jag på min vecka:

Måndag: Eskilstuna med pappa och lite övningsköra på eftermiddagen. Åker hem till mamma!
Tisdag: Inget planerat. Plugg!
Onsdag: Fota med Christoffer. Andra Avenyn på kvällen.
Torsdag: Inget planerat. Plugga!
Fredag: Hem till Sandra på kvällen!
Lördag: Inget planerat men jag tänkte tvinga iväg familjen till IKEA.
Söndag: SOOOOVA!

Till sist bjuder jag på en film som Mika klippt ihop från när vi var i Eskilstuna på svimningsession i Somras. Det var sjukt varmt, sjukt kul och sjukt SJUKT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0