Grattis på födelsedagen Micke!

Dagen som precis har passerat var/är ingen vanlig dag. Det är faktiskt Mikaels 18 års dag! The BIG 18! Jag var där själv för några månader sen men att fylla 18 på landet och fylla 18 i Stockholm är två helt skilda saker. Medans jag firade den hemma så vet jag att Micke i detta nu befinner sig på Regent Bar i Stockholm.

Hade något berättat för mig den där regniga Söndagen i Juli för 3 år sedan att jag 3 år senare skulle vara bästa kompis med den där dansande tönten så hade jag nog bara garvat rätt ut. Vi träffades första gången den 8 Juli 2007 på Parken Zoo. Jag var där med Bonnie och Micke var där med Carro. Två par bästa vänner som aldrig tidigare hade träffats. Jag och Bonnie tyckte att de var så töntiga som stod där och dansade koreografier. Markoolio skulle spela och vi var där för att se Dea. Så var även Micke & Carro. Det där är alltså 3 år sedan i sommar.

Jag skulle vilja påstå att Micke är en sån vän som det känns som att man känt hela livet. En vän man gnabbas med ibland men som man i princip alltid har extremt kul ihop med. En sån vän som alltid ställer upp och som alltid hjälper till. Jag är är väldigt tacksam över att ha en sån vän som Micke.

När jag tänker tillbaka på dessa 3 år slås jag över hur mycket vi gjort ihop. Melodifestivaler, Sommarkryss, Galenskaper, Middagar på tacobar, TV-inspelningar, konserter och bara allmänt mys ute på djurgården eller så. Jag är så glad att jag har dig och att jag har alla dessa minnen att dela med dig! Nu ska vi snart bege oss ut på nästa äventyr. Det kommer bli tufft men jag tror att det kommer att gå vägen.

Och juste.. förra sommaren så stod vi där tillsammans. På Parken Zoo. Micke, Bonnie, Carro & jag och vet ni vad vi gjorde? Vi dansade koreografier till Markoolio. Tänka sig.

Kommentarer
Postat av: Bonnie

hahaha, det är ju sjukt egentligen. Att träffas första gången i ordningen inför resten av livet. Galet. Tänk om man vetat då! Shit pommfritt. Grattis Micke fan! <3

2010-04-08 @ 22:50:24
URL: http://bonnietyra.blogg.se/
Postat av: Mikael

TACKTACKTACK!



Nu är jag också där. I vuxenvärlden.

Och det är verkligen helt sjukt att vi i sommar känt varandra i 3 år bara, det är galet. För det känns som en evighet, en underbar evighet!

Dina ord värmer, du är med en underbar vän! Alltid helt underbar :)

Mer tv-inspelningar ska det bli, mer Sommarkryss, mer Melodifestival, och framförallt mer Galenskaper överlag...



Nu ger vi oss in i nästa äventyr, ett stort sådant med. Men är det någon jag skulle klara av det med så är det dig!



Tack igen för fina varma ord, blir rörd här :') Puss <3

2010-04-09 @ 01:19:57
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/
Postat av: Jennie

aaw, jag sitter å ryser här.



GRATTIS!

2010-04-09 @ 08:39:48
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0