7 saker om mig

Jag har fått en såkallad award av Thilda vilket går ut på följande:
...lägg in awarden på din blogg
… länka personen du fått den av
… berätta sju intressanta saker om dig själv
… välj sju stycken nya att ge awarden till
… länka till dessa sju i detta inlägg
… skriv en kommentar i deras bloggar och berätta att dem fått awarden
Så, det är väl bara att sätta igång. ;)
- Jag lever med en ständig rädsla över att bli avvisad  av människorna jag tycker om.
- Jag älskar animerade filmer och väljer ofta dessa före filmer som andra i min ålder hellre skulle vilja se.
- Jag är urusel på matte och börjar misstänka att jag har någon form av dyskalkyli.
- Från början skulle jag ha levt med bara min mamma då min pappa ville att mamma skulle göra abort.
- Jag är sjukligt rädd för ormar. Så pass rädd att jag inte ens klarar av tecknade ormar på t ex Pandavision på Liseberg.
- Jag vill ofta mer än jag törs och styrs av någon inre röst som alltid är rädd för vad folk ska tycka.
- Jag kan ibland bli förvånad över min totala lycka över Alcazar och dess existens. Ibland när jag hör en låt eller ser en bild kan jag känna lyckan bubbla i hela kroppen. Detta gör i sin tur att jag funderar på om jag är normal.
.. Ja, så skulle man skicka awarden vidare till 7 stycken också... Beatrice, Christoffer, Linda, Jeff, Marie, Anna-Karin och hmmm.. Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0