Tidsfördriv

DAGENS VILL HA: Pengar vill man väl alltid ha. Känner mig dock ganska nöjd just nu. :)
DAGENS KLÄDSEL: Rosa metallicleggins, svart långt linne.
DAGENS SMINK: En jävla massa.
DAGENS FRISYR: Plattat med rosa diadem och luggen åt sidan.
DAGENS HÄNDELSE: Födelsedag ffs!
DAGENS LÅT: We need a hero med Nanne, Charlotte och Sonja.
DAGENS SAKNAD: Kåmpisarna. <3
DAGENS DUMMASTE: Att folk bor så långt bort.
DAGENS SJUKA: Frisk!
DAGENS DROG: Paketsnören!
DAGENS ROLIGASTE: Att så många kom ihåg mig på min dag!
DAGENS FAVORIT: Allt och alla e favoriter idag!
DAGENS KÖP: Inget. Idag får jag. (:
DAGENS GODIS: Tårta.
DAGENS HUMÖR: Glad!
DAGENS ORD: TACK!

Kommentarer
Postat av: Ella

Grattis Sara :D

2010-02-07 @ 17:29:41
URL: http://discoaqua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0