Back to business

Imorgon börjar skolan igen. Jag vet inte om jag någonsin har haft ett såhär långt jullov. Det har varit så långt att jag hunnit med att tillbringa några dagar i Sälen, en vecka med vännerna i Tibro OCH varit hemma. Det har varit så långt att jag hunnit vara "nere" och bli glad igen x2! Det har varit så långt att jag har hunnit färga mitt hår OCH börja få utväxt (vilket jag  ioförsig väl egentligen får innan färgen ens hamnat i håret). Det har varit så långt att jag nästan har hunnit glömma bort att jag faktiskt går i skolan. Det har varit så långt.. äsch, ni fattar.

Jag ser fram emot morgondagen. Tror jag. Jo, men det gör jag. Det ska bli kul att få träffa alla igen. Få börja vara lite social. Få något att göra på dagarna och börja få rutin på saker och ting igen. Träffa min galna och fina klass. Jag tror jag saknar dem faktiskt.

Jo, det blir bra det här.

Klassen på skolans dag i ettan. Utklädda till Pantrar. Själv fick jag den stora äran att gestalta rosa pantern. Wonder why? ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gud vad gulligt! :D

2010-01-11 @ 20:11:35
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Ha, go bild!

2010-01-11 @ 20:53:10
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0