Bored

Jag är en ganska rastlös person. Eller nej, inte ganska. Jag är en väldigt rastlös person. Dessutom har jag inget tålamod. Dessa två faktorer gör att när det inte hänt något under en längre tidsperiod så blir jag lite down. Jag vill att det ska hända saker mest hela tiden.

Ett annat problem som detta tillför är att jag väldigt sällan slutför saker. Jag påbörjar men sedan blir det trist och jag går vidare till nästa pryl. Jag vet inte hur många blogginlägg jag skrivit men inte riktigt blivit nöjd med. Försökt fixa till, tröttnat och gått vidare.

Just nu händer det ingenting. Absolut nada. Därav tystheten på bloggen. Jag tycker det är så trist att läsa om när folk skriver om sina dagar "Idag sprang jag till bussen! Men jag hann! När jag kom till skolan berättade Lisa om hennes och Fredriks träff i helgen och sen hade vi matte. Jag hatar verkligen matte! Sen hade vi lunch och vi fick pannkakor..." Jag tycker det är så tråkigt. Så irrelevant. Därför skriver jag inte sånt själv. Bloggar gör jag när jag känner. Allt som oftast texter som denna. Men det är just det som bloggen är till för. Eller?

Nu börjar jag tröttna.. Bäst jag publicerar innan jag beger mig någon annanstans! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0