First I was afraid I was petrified..

Efter GKO lektionen idag hade vi klassråd och sen var det slut för dagen då svenskan var inställd. På hela vägen hem lyssnade jag på Alcazars nyaste platta och nu ikväll youtubade jag en av mina absoluta favoritdiscolåtar - "I will survive" och råkade ramla över detta klippet när Sarah Dawn Finer och Charlotte Perrelli framför just den låten.



Från Liseberg i somras. Och jodå, ni ser rätt. Det är några som viftar med skyltar där det står både "Team Perrelli" och Schlagerzoot på. Vi var där. Det var en otroligt rolig, lite random dag. Värme, regn och mycket bra musik. Jag tror vi såg sommarens bästa program.

Imorgon har jag historiaprov så nu tänker jag ägna återstående timmar av kvällen till att plugga. Skulle gärna se Made in Sweden klockan åtta men vi får se. Plugg först.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Såg vi något mer program överhuvudtaget? hahaha!

ja, de var awesome.

2010-01-14 @ 19:51:30
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0