I rent tidsfördriv liksom..

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag fick ner Illustrator i datorn och att.. hm.. vi fick sluta tidigt!
Vad gjorde du kl 08 imorse: SOV!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt mat.
Det sista du sa högt: "Tror det ligger på toan därnere!"
Det senaste någon sa till dig: "Var är det blåa nagellacket?"
Vad har du druckit idag: Loka och Mjölk.
Vad var det senaste du åt: Stekt kassler med potatis och kantarellsås. Mums!
Vad var det senaste du köpte: En melodifestivalbiljett! *thumbs up*
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Blåsigt och snöigt och kallt.
Godaste glassmaken: Älskar kola!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njae.
Sover du tungt: Nja.
Drömmer du mardrömmar: Det händer.
Trivs du med ditt jobb: Skolan, relativt.
Favoritklädsel: Så länge det är färgglatt är jag glad.
Favoritlåt just nu: Tro det eller ej men Big Blue Wall med Agnes.
Vad ser du om du tittar till höger: Mina kuddar och min sänglampa. Och en massa gamla lysrör.
Vad gör dig glad just nu: Att jag ska till Sälen i helgen och att det är februari nästa vecka vilket innebär att det snart är dags att resa till Götet!
Vad ska du göra härnäst: Invänta zoomöte.
Höger eller vänsterhänt: Skriver med höger. Gör det mesta andra med vänster.
Humör just nu: Lite neutral sådär. Om man kan ha ett neutralt humör.
Favoritgodis: Men sluta! Typ.. eh.. fudge! Och såna här avklippta remmar med melonsmak. Mums!
Kläder just nu: Gråa mjukisbyxor, vitt linne, rosa linne och tjocktröja.
Sommarplaner: inga direkta planer. Eller jo, Oslo. Och en dröm om Alanya.
Hur många kuddar sover du med: jag sover MED tre kuddar. På noll.
Spelar du något instrument: Nej.
Morgon eller nattmänniska: MORGONMÄNNISKA!! .. eller inte? ;)
Vad är viktigast för dig: att jag och dem som står mig nära har det bra.
Är du kittlig: Ganska så.
Snarkar du: Inte vad jag vet.
Stjärntecken: Vattuman
Äckligaste insekten: Tvestjärtar!
Stökigt eller välstädat: Organiserat kaos.
Längtar du mest efter just nu: Gööööööteboooorg!

Kommentarer
Postat av: Mika

Ditt morgonhumör <3 xD

2010-01-27 @ 21:27:50
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0