Inte utan er.

Idag frågade mamma mig hur jag vill fira min artonårsdag. Om jag ens kommer vara hemma då. För 2008 och 2009  har jag firats i efterhand pga av Mello i Göteborg. Detta år kommer jag att vara hemma. Bara det känns ju ganska skumt måste jag säga.

Hur vill jag då fira min födelsedag? Självklart med alla jag älskar. Alla mina fina vänner. Släkt (ja, dem måste ju faktiskt också få vara med) och familj. Men detta kommer ju inte att ske. Detta i sig gör att jag har ganska svårt att se fram emot min födelsedag. Jag kommer inte, som så många andra som fyller 18, att dra ut på krogen på kvällen. Jag kommer antagligen sitta här i min säng och blogga precis som nu. Någon pryl rikare och ett år äldre. Myndig. Men utan mina vänner. Det suger verkligen.

Om jag med ord kunde beskriva hur mycket jag skulle vilja fira min dag med er så skulle jag. Jag vill så himla gärna ha er här! Skratta med er! Kanske också visa vilket band vi har för min släkt som inte fattar ett jävla skit. Men mest av allt känna er närhet. Få ha er här och se er vara delaktiga på min dag.

Utan er fattas det en bit av mig.


Kommentarer
Postat av: Bonnie

18 augusti.

punkt.

2010-01-09 @ 22:42:28
URL: http://bonnietyra.blogg.se/
Postat av: Mika

Hade jag varit lite rikare hade jag inte tvekat en halv sekund på att ta tåget till dig på direkten!



<3

2010-01-10 @ 00:25:51
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag hade kommit, om jag inte hade haft ett jävla läger. :(

18 augusti frågetecken? (a)

2010-01-10 @ 09:49:53
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0