Like an Illusion

Det finns en låt från Eurovision förra året som etsat sig fast. När den var aktuell tyckte jag inte alls om den. Tror att det kan bero på den mycket överdrivna videon som hör till. Den här låten gick inte till final vilket säkerligen kan bero på att det nog är svårt att få det att låta som på studioversionen live.

Låten jag talar om heter Illusion och var Bulgariens bidrag. Sedan i början på vintern så har jag lyssnat på låten allt oftare. Jag tycker den är helt fantastisk. Verserna är i och för sig något svaga men den starka refrängen täcker upp det ganska bra.

Lyssna och njut och tänk nu inte allt för mycket på den helt sjukt överdrivna videon! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0