Min blogg och jag.

Hela syftet med en blogg är ju att man faktiskt ska skriva i den. Skriva om sin vardag. Skriva om saker som händer i ens liv. Skriva om saker som upprör och om saker som gör en lyrisk.

Grejen är ju den att min vardag känns så OTROLIGT ointressant för tillfället. Hela mitt liv känns just nu som någon sorts dålig film där man står mitt i gatan och allting runt om kring sker i ultrafart. Det finns inget att berätta. Resultatet av detta är ju att det istället blir tyst.

Jag tycker om att skriva. Eller nej, jag älskar att skriva. När jag har feeling. Grejen är ju den att jag inte vet riktigt om jag vill att min blogg bara ska innehålla en massa "texter". Jag tror att jag vill att den ska vara mer blandad. Lite vardag, lite mina texter och mina tankar, lite musik, lite det och lite det.

Kanske måste jag bara sluta tänka så himla mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0