Kapoff!

Min tanke var att jag skulle blogga om helgen i Söndags men då la mitt internet av. Kapoff! sa det bara så var det borta. Jag orkade inte göra något åt det utan bestämde mig istället för att fixa det och blogga som igår. Då blev det istället telefon med Bonnie all night. Så nu är det väl verkligen på sin plats med en liten update om vart jag hållit hus?

Lördag: Var på Mässa i Flen med la familia. Kan ha varit den fulaste mässan jag varit på. Jag tror inte jag förstått innan hur duktiga vi faktiskt är på det vi gör i skolan men våra mässor är tusen gånger snyggare! På eftermiddagen/kvällen var vi iväg och firade kusiner som fyllt år/skulle fylla år. Var där alldeles för länge. Släktträffar är inte riktigt my thing.

Söndag: Maggan var här så vi firade våffeldagen lite i efterskott. Åt en våffla eller två för mycket. Spelade The Sims och kollade New Moon. En riktig göra-ingenting-dag.

Måndag: Åh, lovely monday! Vi började dagen med sovmorgon. Sen var hela klassen på bio och såg MILK. Underbar film som jag GÄRNA ser igen. Tillbaks till skolan där vi åt snabb lunch innan det var lite kort möte med Viadidakt som ville tacka för vår medverkan som mässvärdar på mässan de hade och fråga om vi ville vara med nästa år också. Som tack fick vi också ett gigantiskt stort påskägg fullt med godis! Kan säga att det uppskattades. Vi åt kanske lite för mycket godis och under samhällskunskapen som vi hade efteråt började jag må riktigt illa. Jag bestämde mig att åka hem and so I did.

Och idag så har det inte hänt så mycket alls. Vi fotade i studion på morgonen, hade litet prov på engelskan och så fortsatte dagen. Plugg. Plugg. Plugg. Betygssamtal i Svenskan. Chans på MVG gillas! Nu sitter jag mest och stirrar på listan med saker som måste bli gjorda och funderar på vad jag ska börja med. Äsch, jag bjuder på några bilder från fotot idag istället!


Kommentarer
Postat av: Malin

Meeeen vad du är söööööt!

2010-03-30 @ 22:36:34
URL: http://hejhejhejhejhejmallan.blogg.se/
Postat av: bonnie

i LOVE din tröja. Jag tror jag ska sno den.

Ja, det gör jag.

2010-03-30 @ 23:07:30
URL: http://bonnietyra.blogg.se/
Postat av: Jennie

Gud vad fin du är! Och din tröja <3

2010-03-31 @ 20:40:21
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0