Oslo, here we come!

Det här med pengar är intressant. Igår betalade jag fetaste telefonräkningen ever. Jag skyller allt på Alcazar. Eller inte allt. Men tydligen hade jag röstat typ 78 gånger på dem. Då blev det dyrt. Nästan 700 kronor rikare blev Telenor på mig. Allt var inte Alcazars fel. Men mycket. Telenor blev nog glada iallafall.

Idag köpte jag tågbiljetter till Oslo för nästan 400. Helt sjukt att det faktiskt är på riktigt! Vi ska till OSLO! Vi ska till ett annat lands huvudstad och vi ska på EUROVISION SONG CONTEST! För mig som inte ens varit i Skåne känns detta STORT! Det ska bli så himla kul! Jag tror inte riktigt jag fattat att vi faktiskt ska på ESC än. Det är för stort. Men Oslo here we come! Sen betalade jag min mor lite pengar vilket var generöst av mig.

Sedan hade jag pengar över och beställde lite musik från CDON. Jag längtar tills det kommer. Då ska jag visa.
I övrigt har dagen varit relativt händelselös. Vi bestämde att kanske ska göra och äta veggosushi hemma hos Janna på fredag. Ska bli kul att umgås! Om det blir av vill säga.

.. föresten, jag fick faktiskt lite pengar över. Otroligt nog!

Nu blir det duschen för hela slanten innan Andra Avenyn börjar. Imorgon är det sista dagen innan lovet! Underbart!


Jag tänkte att jag laddar ju så sällan upp bilder på mig själv här så jag tog tre på en gång. Bra va?
Ärligt talat har jag faktiskt inga andra bilder att ladda upp. Jag måste göra något åt det.

Kommentarer
Postat av: bonnie

Oslo kommer bli asnajs. Looking forward to it! Helst om det är sol o grejer. Man blir gladade då. Även om det "bara" är oslo ska vi ta fett med sightseeeing bilder. WUHU!



ps. Jag kommenterar. Jag är en SÅ mycket bättre människa än dig.

2010-03-31 @ 20:45:41
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0