Simning imorgon..

Vi har simning imorgon på idrotten. Gissar att hälften av klassen kommer vara förskylda eller ha mens. Det brukar vara så. Jag vill egentligen inte heller vara med. Ingen vill vara med. Men jag har flera andledningar;

* Jag har sedan jag var liten haft fobi för vatten och tycker inte alls om att bada. När jag var liten gallskrek jag när jag skulle badas eller så. Nu är det mer det där med att bada för att det ska vara kul som jag verkligen inte klarar av.

* Jag har glasögon. Jag kan inte använda mina glasögon i badhuset. Det gör att jag inte kommer se något. Och jag kommer få ont i huvudet.


* Jag har problem med mitt knä efter en skidolycka i åre och får så förbannat ont i det när jag simmar.


* Jag är usel på att simma. Usel. Klarar knappt fyra längder.


Sen det där med att visa sig offentligt bland folk typ halvnaken är väl ingen hit direkt. Jag badar aldrig utan shorts. Dels för att min bakdel är bredare än halva universum och dels för att jag helt enkelt känner mig för naken annars.


.... utöver detta kanske det kan bli riktigt trevligt i badhuset imorgon.

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-28 @ 11:11:51
URL: http://vimsigavesslan.blogg.se/
Postat av: Janna

haha du är klockren sara! men NEJ din rumpa är inte stor, du är smal sara :p

2008-11-28 @ 14:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0