Torsdagar är inte roliga..

Soft dag idag. Vi slutade mycket tidigare än vad vi skulle. Våran klass är bäst på att förhandla med lärare. Sen är vår svenskalärare ganska så bra också. :)
Imorgon är det torsdag. Värsta dagen på hela veckan. Vi börjar dagen med engelska. Just imorgon har vi prov dessutom. Sen har vi Arbetsmiljö & Säkerhet. Inte roligt alls. Sen är det lunch. Efter lunchen blir det historia. Jag avskyr historia. Det var mitt favoritämne förut. Jag klarar inte av det. Efter det är det rörlig bild. Det är kul. Gruppen är mindre kul. Men that's life.

På fredag åker jag till Bon. Längtar som tusan! Vi hade ett relativt kort telefonsamtal (två timmar) nu ikväll och det är alltid lika mys. Vi är bäst helt enkelt.

Nehej, kanske borde träna lite mer på engelskan?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Arbetsmiljö och säkerhet är ju lätt den tristaste och mest onödiga kursen ever! Iaf var den det på min skola. vi satt och lyssnade på vår lärares historier om hans liv som rockstjärna på 80-talet... haha!

2008-10-24 @ 22:25:06
URL: http://sofiesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0