bloggrapport från centralen..

..sitter alltså på Centralen i Stockholm. Väntar på att mitt tåg ska gå. Det gör det om..  typ 45 minuter. Jag har lite ångest över att åka hem. Den här helgen har varit helt sjuk! Igår bar det ju av till Högdalens Centrum där vi kollade på Charlotte. Träffade henne och pratade. Sedan Grönan där det blev ännu mer Charlotte. Och så dök Carolina Gynning upp där också. När jag fick reda på det höll jag på att svimma. Jag hyperventilerade och hela biten. Jag har aldrig varit med om något liknande. Den människan är verkligen den mest underbara i hela världen. Både Charlotte och Carolina har bloggat och nämnt träffarna. Carolina har faktiskt bloggat två gånger.

Idag har vi träffat Jessica Marberger, det var helt fantastiskt! Efter det gick vi bort till Kungsan där vi kollade på Sanna Nielsen innan jag och Mika gick bort hit för att hon skulle åka hem.

Helt fantastisk helg som jag berättar mer ingående om när jag har bilder och sånt. Så länge kan ni ju kolla Charlottes blogg här och Carolinas här.

love
/ egogiirl

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nej, asså fy vad häftigt!

Jag såg dig på en bild på Charlottes blogg!

Du och dina kompisar är sjukt coola, eller vad man ska säga. Ni verkar typ alltid ha så roligt! Ska iallafall till stan någon gång i oktober, då Nanne Grönvall kommer hit. Annars händer det inte så mycket kul. Längtar verkligen efter dom där bilderna!

Ha det bra!

:)

2008-09-07 @ 19:19:03
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hehe, jag hoppas inte att du tycker att jag är helt hysterisk. Okej, visst det är jag väl, lite... Men du verkar vara med om så mycket skoj!

:D

2008-09-08 @ 07:41:31
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Mika

Den här helgen går verkligen inte att beskriva! HELT UNDERBART!!!!



TAck för allt älskling. <3

2008-09-08 @ 16:30:14
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag såg dig i charlottes blogg har ni gjort skylten?

2008-09-08 @ 18:54:10
Postat av: Sara

Rebecca: hahaha, jag tycker bara det är kul att du läser och kommenterar! Fortsätt så!

Mika: ja, verkligen bästbästbäst! Tack själv <3

Sandra: vad kul! Ja, vi hade gjort skylten själva. Vi tyckte inte att den var så supersnygg men Charlotte gillade den. :)

2008-09-08 @ 21:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0