Idooooool

Äntligen har idol cirkusen dragit igång igen! Nya juryn är störtskön ju! Trodde jag skulle sakna den gamla men nej, den nya är ascool ju! haha! Me like!



Självklart har jag redan skaffat mig en favorit. 

Linda Norrgård Pritchard.

Jag skrek bara lite när jag såg henne i teven, hade ju ingen aning om att hon sökt till idol.
Ni var säkert flera som kände igen henne men inte kunde placera henne. Hon var bland annat med i öppningsnumret i årets Mellofinal. En grym sångerska och verkar också ha en underbar personlighet. Jag och Mika har nu bestämt att denna tjej ska vi heja på enda fram tills hon vinner i December. Inget snack om saken.


Jessica Marberger, Stefan Nykvist och Linda från årets melodifestival

Sen var det ju det där med Jihde. Ge mig Gynning och Berg typ nu!?




/ egogiirl

Kommentarer
Postat av: Mika

Idoljuryn = ME LIKE! gud vad jag garva! så jävla sköna!



OCH HEEEEEEEEEEEEEEEJAAAAAAAAAA LINDAAAAAAAAA!!!

2008-09-03 @ 21:19:14
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0