Man måste tappa bort vägen för att hitta den igen..

Det finns så mycket jag vill få ut. Huvudet är fullt av tankar och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Vart jag ska ta vägen. Alla tankar och funderingar flyger runt i huvudet och jag blir snart galen. Man vill liksom ut och springa i flera dagar. Bara springa och springa och springa. Bort. Bort från allt. Bort från alla tankar. Men jag antar, att när man väl stannar så finns alla tankarna där igen. De går inte att få bort. De finns alltid där. Vad för tankar tänker ni nu. Alla olika sorters tankar och funderingar. Skolan. Vännerna. Framtiden. Familjen. Pengar. Allt.

Jag får inte ner mina ord nu heller.

/ egogiirl

Kommentarer
Postat av: Bonnie

they'll come to you. im there too.

jag föredrog nog tomheten man kände i söndags än the freaky voices in my head

2009-04-28 @ 09:47:16
URL: http://bonniezell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0