Sunshine for life!


egogiirl in the sun!

Kan man bli annat än lycklig av det här underbara vädret? Jag känner hur varenda liten nerv i mig liksom hoppar av glädje! Alldeles looovely!

Dagen har gått jättefort! Rörlig bild första lektionen, jag kollade igenom resten av banden från Mellohelgen och gjorde lite anteckningar och sånt. Efter det var det klassråd och då fick vi fika. Det var verkligen supermysigt! Sedan gick vi till matten och fick tillbaka våra prov och vet ni vad? JAG BLEV GODKÄND!! Lyckan är helt obeskrivlig! Jag tackar Anna och hennes pepp-musik! ;) Efter matten gick vi till hallen och bowlade hela klassen och våra mentorer. Sen drog jag ner på stan och gick runt i solen i väntan på min buss hem.

Nu ska jag packa väskan och sen ta bussen till pappa.

Och juste, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN CARRO! <3

/ egogiirl

Kommentarer
Postat av: Carro

TACK SWEETIE :D <3

Saknar och älskar dig. <3

2009-04-03 @ 16:28:28
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: anorah

Yey!! GRATTIS!!!!

2009-04-03 @ 19:13:12
URL: http://www.anorah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0