I en liten datasal någonstans i Sverige..

Jag är seriöst sämst på att blogga. Och jag ligger efter med Greveholmavsnitten. Men jag tror att ni överlever. Just nu sitter jag och små delar av klassen i lilla datasalen och nördar. Tobbe vrålar "Suuuuuushi!!!!" lite då och då. Jag vet inte riktigt varför men å andra sidan brukar man inte veta riktigt något alls när det gäller mina klasskamrater. Jag tycker om dem ändå. Dem är chill. ;)
Jag har lite mindre än en timme kvar i skolan. Är ledig från halv ett. Sex minuter över ett går tåget till Skövde. Loooooooooooove it! Där ska jag träffa B (som jag fortfarande inte träffat sen augusti vilket är helt siiiiick!!) och vi kommer vid tretiden att hoppa på ett X2000 (I KNOOOW! SICK!) till Göööööööteeelaaaoboooorg! Ska bli så himla kul! Och om ni inte förstått det så ska vi såklart se Alcazar! Åh, jag längtar verkligen och vill helst komma iväg på direkten.
Men först; En halvtimme GKO.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag hoppas att ni får en fantastisk och ROLIG helg tillsammans... ni två... och med Alcazar!



2009-12-10 @ 16:35:46
URL: http://enannandelavstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0