And off we go!

Godmorgon! Eller ja, jag har ju varit vaken ett tag. Sitter faktiskt helt påklädd och fixad och väntar på att vi ska bege oss in till stan. Egentligen har jag ingen lust men hellre gå runt i stan lite än att sitta hemma hela dagen och bara glo. ;)

Gårdagskvällen spenderade jag i telefon med Bon. Hon hade tråkigt så jag ringde. Tror vi la på någon gång strax efter tolv inatt. Så mysigt så. Ibland behöver man verkligen prata. Det spelar verkligen ingen roll hur osams vi varit eller hur längesen det var vi pratade sist. Är det någon jag känner att jag kan prata om allt med så är det B. Mycket hanns med under våra timmar i telefon. I like!

Nu ropar dem på mig att vi ska åka.

LATER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0