Bye Bye families

Måste. Skriva. Av. Mig.

Jag tror jag kommer att bryta ihop. Som de flesta av er har koll på tycker jag om att spela dataspelet The Sims 2. Eller tycker om. Jag älskar det. Är en nörd. Kan sitta i flera timmar och bara spela. Glömmer liksom av omvärlden. Idag hade en kompis till syster med sig ett prylpaket vi skulle få låna. Kul tyckte självklart nörden i mig. Vad ungen glömde berätta var att det var den skivan han använde för att spela spelet hemma hos sig vilket betydde att jag var tvungen att avinstallera det direkt. Och när man avinstallerar ett prylpaket eller ett expansionpack så försvinner ALLT. Alla sparningar. Alla nerladdningar. Alla familjer. Allt som man byggt upp. Nästan tre års spelande är borta. Jag var så stolt över vissa av mina familjer. Kände med dem. Blev så glad när barnen växte upp och bildade egna familjer.

Borta. Allt är borta.
Nu måste jag helt enkelt börja om från början. Känns inte så jäkla inspirerande faktiskt. Men det kan väl bli. Jag får väl se det som en nystart eller något.

.. men jag kommer sakna mina gamla familjer.


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Fyfan vad det är jobbigt. Har hänt mig. Man blir så arg att man vill slänga ut datorn på gatan.

2009-11-08 @ 14:11:15
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/
Postat av: Sigrid

GRATTIS! Du vann tävlingen "gissa kändisen"! Du har fått några länkar i min blogg & de kommer sitta där minst till den 8nde december :)

2009-11-08 @ 16:16:20
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0