One two three WOW!

I somras var jag och Bonnie i Gävle och såg Alcazar (erkänn att ni typ dog av chock nu!) och det var under evenemanget "Sommarkväll" då det var lite talangjakt lite sång med barnen och lite allsång! Alcazar var liksom sista numret under denna afton men redan under allsången dök Lina & Tess upp på scen! De sjöng en allsång och efter det så pratade Fredrik Swahn som höll i hela kalaset lite. Då bad han Tess att plocka fram sitt alterego Laila.

Jag kan nog prata för både mig och Bon när jag säger att jag antagligen inte har skrattat så mycket någonsin förut. Vi skrattade så vi fick andnöd. Vi hade svårt att stå på fötterna. Pianisten skrattade också. Åt oss. Det var så hysteriskt kul.

Otroligt nog så lyckades Bonnie filma detta och visst, man hör knappt något mer än att vi skrattar så vi håller på att dö och man ser inte så mycket heller. Men jag roas iallafall lika mycket åt det idag som jag gjorde i somras för jisses vad kul det är!

Och för er som absolut inte hör något alls så kan jag berätta att Laila berättar att hon kommer från Skärblacka. Att det är Pride och att dem ser helkonstiga ut i Sthlm. Så kör hon sin "interaktion" Wow & Pow och hon berättar att det inte alls går i Sthlm men att den funkar finfint i Skärblacka.

Se och njut! (om inte pga av Tess så pga av mig och Bon, vi är minst lika underhållande!)





Kommentarer
Postat av: PeterDeluxe

HAHAHA..hadde jag varit på plats så hadde dom fått bära ut mig med bår.

2009-10-07 @ 21:30:55
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/
Postat av: Mika

BÄST! HAHAHAHAH!

2009-10-08 @ 18:12:41
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Mathilda

HUM!!!!

Vad är det för fel på Skärblacka nu då? Min mamma är därifrån... men hon heter inte Laila ;) hahaha.

2009-10-10 @ 17:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0