Söndagskväll

Söndag kväll. Så var ännu en vecka till ända. Det går galet fort och och jag kan inte låta bli att få lite panik. Ska det gå i den här takten så sitter man väl på äldreboendet innan man hinner blinka. ;) Dagen har tillbringats med att jag har städat och fixat lite, missbrukat Madonnas nya platta Celebration (Spotify <3) och så har det hunnits med lite Sims också. Alltså har jag inte gjort speciellt mycket egentligen. Mest bara tagit det lugnt.

Kommande vecka ser ut såhär:

Måndag: Sjukgymnasten på morgonen. Lång skoldag.
Tisdag: Elina fyller 17! Lång dag i skolan. Andra Avenyn 21:00!
Onsdag: Skola, slutar två!  Ego Woman släpps! Optikern halv fyra. Martina Haag i Flen med pappa på kvällen!
Torsdag: Skola. Cam kvalar i IDOL!
Fredag: Skola heeeela dagen.
Lördag: Körslaget börjar! Heja Andreas!
Söndag: Fortsätta att städa och fixa i mitt rum!

Det är läskigt tomt när jag kollar i min kalender. Bara onsdagen som är fullproppad! Antingen så har jag glömt att fylla i något eller så har vi inga inlämningar denna veckan. Jag ska dock försöka plugga lite och ta tag i saker och ting. Historian behöver tillexempel jobbas med. Lite sjukt att vi på Torsdag går in i Oktober! Liksom, var det inte Juli nyss? Och har September redan passerat? Vad hände?! Wow. Men Oktober blir en bra månad iår så den är väldigt välkommen!
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite ur tredje twilight boken. Den är helt sjukt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0