Det är dem små sakerna som gör det!

Tänk er detta:

Jag sitter i min säng. Mobilen ringer, jag svarar och Bonnie börjar berätta en massa saker som hänt under Alcazargiget hon nyss varit på. Hon berättar för mig att "nu går dem förbi här.." och helt plötsligt hör jag någon helt annan i luren - TESS MERKEL! Med sin allra bästa muminröst! "Hej Sara, det är Tess i Alcazar! Vi saknar dig här på babymässan! Nu ska vi gå, hejdå!"

.. åh, jag skrattar fortfarande! ♥


Bilden har jag snott från Tessans blogg.

Kommentarer
Postat av: Mika

HAHAHAHHAHA! Tess <3

2010-04-11 @ 16:13:55
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Annika

hahaha dt va roooligt!! xD

2010-04-12 @ 13:32:49
Postat av: Linda

Åh vad skoj! :) Galenpannor ni är. Vilken härlig bild på Tess, och skum. Hon ser typ ut att ha gjort läppar och grejer på just den här bilden. Älska frisyren.

2010-04-12 @ 16:15:26
URL: http://sonnvik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0