Vårkänslor!

Har påbörjat inlägget om Norrköping. Det blir kul. Det blir nästan som att man återberättar det för sig själv. Får göra klart det imorgon dock för nu måste jag plugga engelska. Vill få bra betyg på provet imorgon! Måste hoppa in i duschen en snabbis först bara!

Imorgon ska jag iväg till skolan igen. Åkte hem idag då jag var helt sjukt täppt i näsan och lite snurrig. Nu har jag bunkrat upp med nässpray och lite andra förskylningskurer så jag överlever nog. Blir skolan på förmiddagen och sen ska jag iväg och fixa nya foton till ID-kortet efter skolan. Blir nog najs!

Från och med imorgon ska jag (precis som Bon) försöka köra "Våga vägra foundation." Jag menar, nu är det ju vår. Solen skiner och man vill ju få färg i ansiktet. Jag har ju dessutom fräknar i vanliga fall. Kanske ska försöka få dem att komma fram? Jag har dock väldigt mycket rodnad på och runt om näsan. Något som går i släkten tydligen. Mamma sa dock att solen brukar lindra det hela så vi satsar på det!

Passar på att bjuda på en bild  i mina nya solglasögon. Jag tycker väl egentligen att dem är asfula men dem är så jäkla härliga att jag liksom bara var tvungen att köpa dem! Pride 2010 here we come!


Kommentarer
Postat av: Mika

Hahah, foundationgrejen! Mitt problem är snarare att jag är ett jävla KLANTARSLE och har BRÄNT mig... på vissa delar i ansiktet! vilket gör att jag är likblek på sidorna och knallröd mitt i facet. Askul. HAHAH! Tack gode gud för att jag har en foundation som släpper fram mina fräknar och gör att jag ser somrig ut ändå!

2010-04-26 @ 21:22:23
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Bonnie

VÅGA VÄGRA FOUNDATION!

och glasögonen, hahahahahha! yeah!

2010-04-26 @ 23:07:14
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0