Zoot's gästrecensenter!

Ni har väl inte missat att vi har presenterat årets gästrecensenter på Zoot? Det är med en OTROLIG stolthet som jag väljer att presentera dem även här.

- Lars Hägglund
- Pär Stenhammar
- Linda Pettersson
- Tess Merkel & Lina Hedlund


Detta något som vi allihopa är så otroligt stolta över! Jag har själv svårt att förstå att vi lyckades knåpa ihop så otroligt intressanta och roliga namn. Vi har alltså Melodifestivalens körchef himself, en fjärdedel av Lovestoned, en av nyförvärvade husdansarna & Alcazarbrudarna! Att vi lyckades fixa detta alldeles själva på så kort tid gör mig så imponerad. Jag imponeras hela tiden av zoot, av mina zoolegor och av mig själv.

Lars omdömen kan ni läsa på zoot redan nu. Glöm inte att kolla in på världens bästa schlagerblogg!


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Jag trodde som sagt aldrig vi ens skulle få läsare över huvudtaget. Att som dessutom enorm alcazarnörd få skriva Lina o Tessans namn i gästrec. listan är.. wow.

2010-04-28 @ 15:15:00
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0