An ordinary day in school..

Två lektioner idag för gissa vad - SVENSKAN VAR INSTÄLLD! I'm so fucking tired off it. Jag menar, vad är meningen med att gå upp tidigare än tidigast, gå till bussen i snöstorm och åka buss i en halvtimme för att sedan få åka hem igen?! Det har varit så ganska ofta på senaste tiden och man tröttnar verkligen. Jag tycker kanske inte att skolan är roligast i hela världen men jag är hellre där och har de lektioner jag ska ha än sitter hemma och möglar.

Iallafall, TEA och GKO hade vi idag. Dvs att vi på första lektionen släpade rekvisita till hallen som vi gjort till Madame under jorden och på den andra lektionen skulle vi göra reklam till förpackningarna vi gjort tidigare. När jag kom hem skyndade  jag mig på med datorn för att lyssna på Mika som gästade P4 Blekinge för Zoots räkning. Hon gjorde ett otroligt bra jobb!

Nu är jag så otroligt trött att det får bli en tidig kväll. Imorgon är det fredag!

och jag vet att inlägg utan bilder suger men jag har för tillfället inga bilder att bjuda på då jag inte använder min kamera om jag inte måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0