Lite kommentarer om första deltävlingen..

Oj, vilken öppning på festivalen! Och det var nog just ÖPPNINGEN som jag helst ville skicka till Globen. Det där vill jag ju se live!

Jag tyckte att Ola var helt okej men att numret var lite trist. Att Jenny Silver passar sig bäst på skiva och funderade på om hon hittat på den där armrörelsen hon gjorde 2849037 gånger själv. Att Linda Pritchard var helt otroligt bra och värd något mycket bättre än den där femteplatsen och tycker att hon kunnat byta den mot Pain of Salvations AC plats. Anders Ekborg var bättre live än på skiva även om jag mest höll ögonen på fina Jessica. Dock inte den Jessica (Andersson) som dök upp efter och sjöng med hjärta och smärta. Hon berörde mig minsann lite nu. Det är en fin låt hon har knipit åt sig iår. Frispråkarn kunde fått en röst bara för att han hade en närbild på den förstnämnda Jessican i detta inlägg och Salem ska jag gifta mig med.

I övrigt så tycker jag att programledarna skötte sig bra för att vara första programmet. När Måns dök upp i den där rosa cowboyhatten höll jag på att ramla ur fåtöljen! Underbart!

.. nu är det bara Sandviken kvar att avverka innan jag får sätta mig på tåget och åka till Gööööööteeeboooorg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0