Dagen i korthet..

- Började hos tandläkaren
Borrade (var så nervös att jag var nära att svimma) och fick en geggamoja uppkörd i käften. Inte mysigt någonstans.
- Entrade skolan
Direkt till lektion. Satte mig och demolerade kapsyler (tänk att jag faktiskt får betyg på det!) i två timmar. Lunch. Grafisk Illustration där jag redan var klar. Chill.
- Åkte hem.
Riskerade livet när jag klev på den där förbannade bussen. Resan från helvetet. Uuuuuh.
- Tillbringade kvällen vid datorn
Facebook. Blogg. Snoka. Snoka. Snoka. Kolla resor. Eh.
- Packat.
Sälen tomorrow.
- Sova

Ja, imorgon lämnar jag detta snön för.. eh, ännu mer snö. Typ. Denna gång tar jag inte med mig datorn. Tror det kan vara nyttigt att lämna den hemma ibland. :-) Både för mig och datorn.


Sälen, hösten 08. Förväntar lite liiiiite mer snö nu. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha det toppen kul där uppe :D

Åk lite skidor från mig också ;)

2010-01-28 @ 22:31:34
URL: http://metrobloggen.se/emmabergstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0