Bloody Snow

Jag försov mig imorse. Ganska så mycket. Jag vaknade av väckarklockan (i lagom tid trodde jag) som hade ringt i TVÅ timmar! Jag rekommenderar ingen att ha Possibility med Lykke Li som väckningssignal. ;) Kom till skolan runt elva. Lagom till lunchen. ;) Medieproduktion, Samhällskunskap och Foto. Så det var helt okej måste jag säga.

Någon lite scary är att snön här utanför är alldeles röd. Av blod. Jag bor precis bredvid järnvägen (så alla som någon gång åkt sträckan Gbg-Stockholm har garanterat passerat här utanför mitt fönster!) och tydligen så har en man blivit påkörd av tåget någon gång natten/morgonen till idag. Denna man ska tydligen ha varit ganska klåfingrig och antingen hade han varit här och var påväg till andra sidan eller så var han påväg hit. Han ska tydligen ha överlevt (om han inte dog på operationsbordet) men hela grejen är ju lite obehaglig måste jag säga. Om han överlevde så hoppas jag han lärt sig en läxa av detta. Men det borde han ju.. jag menar, han har ju faktiskt blivit prejad av ett tåg!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0