Music makes the people come togheter..

Jag har 806 låtar i mitt Itunes bibliotek. Det skulle ta mig 2 dagar, 6 timmar, 21 minuter och 1 sekund att lyssna igenom alla mina låtar. Jag ställer mig då frågan: Varför har jag så SJUKT mycket musik? Bara att lyssna igenom allt material med Lena (som iofs också är en show, en konsert och två stycken sommarprat) skulle ta 11 timmar.

Man hittar ny musik hela tiden men tar i princip aldrig bort gammal. Därför samlar man ju på sig mer och mer. Men behöver man två dagar musik? Egentligen alltså. Det tål att tänkas på.

En låt som är ganska ny i mitt bibliotek men kanske inte för allmänheten är denna:

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har 4786 låtar just nu. :)

2010-01-11 @ 22:31:18
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0