Summerdreams.

När jag vaknade imorse lyste solen utanför fönstret och jag fick för en sekund för mig att det var sommar. Att det skulle vara grönt ute och att ytterdörren skulle stå öppen när jag gick ner. Att någon skulle klippa gräset och att mamma skulle sitta på verandan och dricka kaffe. Att jag kunde äta min frukost utomhus och småprata lite med mamma. Att fåglarna skulle kvittra och att flugor, humlor och andra insekter skulle surra omkring i vår trädgård. Att gruset skulle göra lite ont under fötterna när jag gick för att hämta lite smultron.

Förstå min besvikelse när jag drog upp rullgardinen och det enda jag fick se var en himla massa snö.


Summerfeelings anno 2008

Kommentarer
Postat av: Bonnie

fjortisbild a la 08.

HAHA!

Sommar snart?

2010-01-23 @ 18:25:28
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0