Tisdag kväll..

Åååååååh, vad jag är TRÖTT! Det här med att gå upp halv sju är så inte min grej. Men jag var väldigt effektiv imorse och känner mig kind of proud faktiskt. Jag är annars sjukligt seg på morgonen. Well well.

Kul grej som hände i skolan idag var att vi skulle ha vår första samhällslektion och vi satt i klassrummet och väntade, väntade och .. väntade. Det kom ingen lärare! Till slut gick Daniel för att kolla med vår mentor varför då den ende sjukanmälde läraren var vår naturkunskapslärare. Efter mycket letade och ett besök hos rektorn fick vi veta att det inte var någon lärare tillsatt på våra lektioner då den vi skulle haft fått byta och vikarien hade för många timmar och hej och hå. Krångligt var det iallafall. Men till slut fick vi en lärare. Då hade dock större delar av klassen gått därifrån. Eloge dock till oss (bussbarn) som var kvar! :-)

Imorgon har vi bad i skolan (villinte. villinte. villinte. villinte.) vilket jag skulle kunna göra MYCKET för att slippa men jag tror att jag ska försöka övervinna min förbannade fobi och vara med ändå. Jag vill ju inte ha IG i Idrott liksom. ;)

Och JUSTE!! Thilda utmanar folk att skriva något bra med sig själva (det började med att Tillis utmanade Bonnie som bollade tillbaka det till T och ja, det sprider sig!) så jag antar utmaningen!

En bra sak med mig är att jag.. äsch. jag kommer inte på något. Eh.. Jo, jag bryr mig om mina vänner och tycker om att göra dem glada. Eller ngt.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Äntligen ska jag få börja läsa i Ego woman!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Heja! & kul att du hänger på! :) Keep up the good work ;)

2010-01-12 @ 22:02:19
URL: http://enannandelavstockholm.se
Postat av: Bonnie

Oh heja trender!

2010-01-12 @ 22:30:46
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0