I-valsfunderingar

Hua, har skrivit lite mer på inlägget om Göteborgsvistelsen men det går långsamt! Har fixat lite med pengar nu ikväll och funderat lite på i-valet. Fick papper om det idag. Känns lite sjukt att vi ska välja i-val för vårat sista år på gymnasiet! Jag tror jag ska läsa Svenska C men det var bara 50 poäng (endast en termin) och på vårterminen och 50 poängskurserna på höstterminen sög. Det enda som lät inbjudande var "Organisation och ledarskap" så det blir nog den. För varken "Nutida konst", "Rytmik med dans", eller "Natur och Friluftsliv" lät som jag. ;)

Imorgon ska jag vara hos tandläkare mucho tidigare än vad som är mänskligt så jag borde egentligen lägga mig och sova på direkten. Ska bara boka mina biljetter till Sthlm nästa helg först. ;)

Juste, hjärnskakningen! Nja, jag vet inte. Någonting är det men jag överlever! :-D

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0