a lot to do

Var en mysig dag idag! Började med frukostmöte i matsalen. Sen engelska, historia (måste verkligen göra klart mitt arbete!) lunch, media och samhällskunskap. Fotot var inställt vilket inte gjorde mig något alls. Tog bussen till stan där jag hämtade ut tågbiljetter (jag ska till stoooooooockholm!) och sedan hängde jag och Bisse lite.

Gud, jag har så mycket i skolan just nu att jag varken vet i vilken ände jag ska börja eller känner att jag ens har tid att vara i skolan. Gah, blir galen. Måste dock försöka jobba undan allt (vilket är MYCKET!) till vecka 20 som vi kan kalla helvetesveckan.

Nä, om man skulle ta och skriva lite svenska så man kan bocka av en sak iallafall?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0