Sjuuuuuuuuuuuuk

Är hemma från skolan idag. Känner mig allmänt hängig. Febern är inte så hög men den finns där. Dessutom har min hals fått för sig att bråka igen. Så jag kände att jag likagärna kunde vara hemma. Kändes inte som att jag missade något viktigt i skolan ändå.

Tänkte försöka slå in julklapparna jag köpt idag. Kanske städa lite i mitt rum också, det ser nämligen ut som ett totalt bombnedslag. Har en del tidningar att klippa i. ;)

Ja, min vecka då.

Måndag; Sjuk. Blir lite fix och trix.
Tisdag; Får se om jag åker till skolan. Isåfall blir det lång dag.
Onsdag; Räknar med att vara tillbaka i skolan. Debattboxning på svenskan.
Torsdag; MÅSTE till skolan då vi måste filma på Rörlig Bild.
Fredag; Lektioner fram till tolv. Lunch till halv ett. Sån någon utställning i mediakorridoren och sen JULLOV! Åker till Sälen.
Lördag; Räknar med skön skidåkning i underbaraste Sälen.
Söndag; Även massa skidåka här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0