Jag hatar att åka buss.

Nu är jag äntligen hemma från skolan. Bussen körde fel och hoppade över min hållplats vilket i sin tur gjorde att jag fick gå genom hela Valla (som ju som tur är inte är så stort) i det som kallas ösregn. Så jag är blöt. Och sur. Men jag är iallafall hemma. :-)

Skolan gick helt okej idag, jag hoppade dock över extra-matten efter skolan och åkte hem istället, fy på mig. Har haft ont i magen hela dagen idag. Hade så förut väldigt länge men det gick över. Nu har det kommit tillbaka och mamma misstänker magkatarr. Woho typ.

Nu ska jag dock hoppa in i duschen, sedan blir det top model och lite mat innan jag beger mig till min fars bostad. Han är inte hemma men jag sover där inatt eftersom han bor brevid tågstationen i Flen och mitt tåg imorgon går från just Flen. Smidigt värre. Då får jag dessutom sova en timme längre imorgon bitti.

Hoppas eran dag har varit och fortsätter att vara bra.

/ egogiirl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0