På min skola ställs lektionerna in.

Vi slutade skolan för en timme sedan. Vi skulle ha slutat kvart i fyra. Vi slutade halv tolv. Svenskan inställd. Mediakunskapen likaså. Mellan dessa skulle vi haft datakunskap men den ställdes in så vi skulle kunna träna till matteprovet imorgon. Matteprovet som jag föresten kommer få så mycket IG på att det inte finns.

.. jag är ensam kvar i skolan. Ja, från min klas alltså. Jag har utvecklingssamtal klockan ett. Spännande va?

Det har ju föresten avslöjats sju artister till till Mello. Min spontana kommentar är - MEN NEJ!

Nä, vet inte vad jag ska berätta mer. Ska väl vänta på mamma. Sen blir det utvecklingssamtal. Najs eller nått.

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Alltså, jag vill också ha utvecklingssamtal. Känns som det skulle behövas. Information är ingenting dom sysslar med på fugis typ. :s

2008-11-26 @ 13:48:43
URL: http://bonniezell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0