en helt vanlig sketen lördag

Idag bar det iväg till Eskilstuna. Köpte inget speciellt men ett bra tidsfördriv var det allt. Väl hemma har jag suttit här i stort sett hela eftermiddagen och kvällen. Ett tre och en halv timme långt telefonsamtal med Bonnie har hunnits med också. Skönt att bara prata ibland. Längtar verkligen till på fredag när jag åker ner till Bon för att tillbringa mitt höstlov därnere. Känner på mig att det kommer bli riktigt mysigt!
Jag skulle egentligen kollat på Stjärnor på Is eftersom Gynning är programledare men jag orkar inte. Imorgon ska jag försöka fortsätta med mitt historia arbete. Jag skulle väl inte kunna påstå att det är särskilt svårt. Det är mest bara väldigt väldigt tråkigt och inspirationen finns inte riktigt där.

Nu blir det till att kolla om någon rolig människa bloggat..

Kommentarer
Postat av: Bonnie

telefåååån är bra!

2008-10-18 @ 21:07:28
URL: http://bonniezell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0