Lugnet innan stormen..

Sådärja..
Nu är iallafall svenskaberättelsen som ska vara inne imorgon mejlad. Jag är nöjd. Och det är ju inte ofta jag är det. ;)
Nu är också allting packat och det är dags att klä på sig och gå till bussen. Senare i eftermiddag bär det av till Karlstad! Jag längtar! Träffa massa vänner och se Lena + Orup. Ska bli riktigt skojj!

Att Linda åkte ur IDOL är ju så idiotiskt att jag inte ens orkar skriva om det. När ska svenska folket lära sig vad som är bra?

Jag bjuder på en klipp från när vi var och såg showen i September förra året. Detta är ett av mina absoluta favoritnummer i showen. Ren kärlek och magi! <3 
Nämnas bör också att det är Linda som filmat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0